har man tråkigt så har man

seriöst mitt internet laggar sönder...

1. Namn? – Lisa Matilda Linnea Karlsson
2. Ålder? –  15
3. Bor? – Uddevalla typ
4. Har du skilda föräldrar? – nope
5. Husdjur? – (gills hästar?) katt och marsvin
6. När är du född? - 9 januari, år 1997
7. Klass? - 8b
8. När ska du sova ikväll? - när jag har blivit tillräckligt trött

9. Duschat idag? - nope, men ska
10. Pussat någon idag?- gills Petra? <3
11. Vad har du ätit? - mat
12. Dagens klädsel? - sovkläder och ridkläder (Y)
14. Vem pratade du med i telefon senast?- vet inte..
15. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - orkar inte kolla

FAVORIT:
16. Film? - hp filmerna och sagan om ringen filmerna, i think
17. Mat? - hmm.. jag vet faktiskt inte
18. Dryck? nått gott ba
19. Ämne i skolan?- svenska, oftast

SENASTE:
20. Fylle kyssen? -
21. Gången du drack? – drack saft alldeles nyss (a)
22. Gången du spydde? - vårterminen i femman
23. Gången du var hög? - e hög hela tiden
24. Personen som såg dig gråta? - hmhmhmhmhmhmhmhm... vet inte

ANTINGEN ELLER:
25. Svart eller vitt? - både och ^^
26. Hund eller katt? - katt!!!
27. Ut och festa eller hemma och mysa? - festar inte ;) så hemma å mysa
28. Singel eller upptagen? -
29. Big brother eller paradise hotel? - inget av dom
30. Choklad eller lakrits? - Choklad!! lakrits smakar blä
31. Göteborg eller Stockholm? - idk
32. Högerhänt eller vänsterhänt? -
33. Coca cola eller fanta? - Coca cola zero? (a)
34. Pizza eller kebab? - pizza
35. Älska eller älskas? - bägge ofcourse
36. Leva eller dö? - Leva SÅKLART!!!!!!!!!

ANTAL:
37. Personer som sagt jag älskar dig Killar/Tjejer? - HUR SKA JAG VETA?!
38. Gånger du haft minnesluckor? - 0
39. Piercingar har du? - 4 (i öronen)
40. Personer du saknar just nu? -
41. Gånger ditt hjärta brustit? - typ 0?! haha

VEM:
42. Vill du kyssa nu? - Thomas Andrew Felton? <3
43. Hade du senast en msnkonversation med? - jag vet inte -.-
44. Vill du kasta en sten i huvudet på? - nobody
45. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö

VAD:
46. Gör dig glad? -  mycket
47. Gör dig ledsen? – mycket där med
48. Vad vill du helst göra nu? - chilldedilla och spela skyrim i think
49. Vill du ha nu? - pengar
50. Längtar du till? - när jag ska rida next time
51. Är det bästa som har hänt dig? - idk

Livet som uppstår (Y)

//Lisa


Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback