Liten bildbomb

Idag har vi bara myst med pållarna och haft en liten fotografering på en fin äng en liten bit hemifrån. Det hann bli ganska dunkelt och kameran börjar lagga igen *suck* så bilderna är lite sådär, men det blev ändå en del fina och man ser vad det är på dom. ;)
För övrigt är jag jättestolt över Fiona idag, hon har vart jätteduktig och hur go som helst. Dock hade båda rullat sig i leran.. Så hennes man var typ smutsgrå och hela hon var jättelerig.. Men den var torr så det var rätt kul att borsta (Y)

Pallar inte skriva mer... eller jo. Haha, jag "ramlade" av idag också...! fiona skulle äta och därmed ta ner huvudet ganska kvickt.. Så då passade jag på att göra en mindre smidig avsittning, frivillig, men superskillad. ;) 

Här kommer ett gäng bilder iaf:
Lisa provade spontant att rida i bara halsring idag, båda var jätteduktiga! ^^ Men det får hon berätta mer om själv ;) (och så får hon såklart berätta om sin ofrivilliga avsittning ;))


Lite lagom söta tillsammans c:



Fånisen var så duktig och stod stilla när jag fotade :3



Kan inte annat än att säga att våra små sessor är magiskt vackra, båda två <3







Min avsittning ;))



Världens finast pållar <3

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Mamma

4 söta tjejer! <3 Men hjälmarna då? ;-)

2012-03-13 @ 08:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback