mu

åååh vad jag är dålig på att uppdatera... men är ganska stressad, så jag skyller på det!
men i alla fall idag har vi försökt att löshoppa lite, gick väl sådär, man fick änna springa med dom, men antagligen så har väl ingen av dom, iaf inte fiona blivit löshoppad.

Sen longerade jag lite, det gick lite segt i början, men sen blev hon riktigt duktig på "göööör haaalt" och "skritta", travade henne lite också och tränade lite på inkallning, vilket hon inte rikigt förstår.

Hoppade upp och skrittade några varv i hagen med grimma + longerlina, testade sen liiite long reining (stavning??), hon förståd inte riktigt alls att man skulle gå framåt när mamma var bakom bogen, men jag fick allt fram henne några meter och så avslutade jag sen! Vi tog ut pållarna i hagen igen och gav dom lite hö :)
//Lisa

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback