nu vill jag se någon kommentar i alla fall 8)

Ber om ursäkt att jag är så dålig med bloggandet för tillfället, har vart så jäkla trött nu det senaste..
Sitter just nu i sängen, minuter ifrån att ta å lägga mig och bredvid mig ligger världens goaste Rasmus, så jag läntar lite till sängen!
Förövrigt har det inte hänt så mycket idag, har såklart vart i skolan å så men inte mycket mer än det. Har haft träningsverk i vaderna, låren, magen, rumpan och i ena sidan idag, fett jobbigt.. Men skönt å veta att man har tränat i alla fall!
Nån mer än jag som känner att det kan vara svårt att hitta motivation i skolan ibland? Nån som har nått bra tips för att få en liten glöd? Vi byggger trots allt våran framtid i skolan, otroligt viktigt att den sköts då!
Funderar på att fixa nått mer åsiktsinlägg snart, hästrelaterat/icke hästrelaterat? Det e fritt fram å kommentera om ni har några önskemål! :)
//Lisa

Kommentera inlägget
Postat av: Mamma

Det är så hela livet, att det kan vara svårt ibland att hitta motivationen till skola eller jobb. Men man får försöka att tänka på det positiva, t ex att man faktiskt har en bra skola eller ett bra jobb att gå till och att man har bra kamrater där. Man får kämpa på och ta en dag i taget och rätt som det är så släpper det tunga och det känns lite lättare och roligare igen. :-) <3

2012-03-09 @ 08:59:55
Postat av: annie

DU ÄR SJUKT SÖT

2012-03-26 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback