Tröttsam men härlig dag

Har gått upp ganska tidigt idag, hela familjen för att åka till friskis och svettis och tränat, mamma har gympat och resterande tre har spinnat. Båda passen var "specialpass" med schlagertema, alltså bara musik ifrån melodifestivalen och ledaren hade lite festliga kläder med diskoblink i rummet. c:
Vart asgött och kändes riktigt bra för min del, har bara vart med i tre spinningpass men det känns bättre för varje gång! Sen när vi kom hem var jag astrött och låg och halvsov en stund i soffan medans maten lagades, jambalaya - mums!

Och därefter tog vi in pållarna och ryktade dom, jääävlar vad min bulle fäller! Petra fäller inte riktigt lika mycket, men Fiona fäller ju hur mycket som helst! Det verkar ju aldrig ta slut heller om man säger så, kan hålla på hur länge som helst med att skrapa päls xD
Mamma och pappa promenerade med och vi red barbacka. Det gick jättebra och vart riktigt mysigt, dock känns det för både mig och Lisa att det var ett tag sedan man red aktivt så balansen ligger ju inte på topp. ;) Men den började komma igång under turen som för övrigt var ganska så kort, vi tog även en galopp. Hah, trodde jag skulle åka i backen för det var så jäkla längesen jag galoppade barbacka, dock är galoppen inte så svår att hålla sig kvar i men traven är värre om dom bara travar tillräckligt fort. Däremot slapp jag någon slängtrav idag, Fiona samlar ihop sig fort numera när vi saktar av ifrån galoppen istället för att slängtrava så långt. 
Kan ju säga att jag hade lite päls på låren efter turen.. Och vad det sticks när det kommer in i byxorna! D:

//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Mamma

Det har varit en härlig dag! <3

2012-03-10 @ 21:27:40
Postat av: bbecka

riktigt grym blogg. Roligt med mycket bilder också! :D

2012-05-15 @ 18:08:43
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback