dagens ridtur.

Idag red jag lite på Hanna trots allt, det får bli promenad imorgon. Min kompis, Frida (se bild.) red Prinson, och det verkade gå jättebra. :)
 
Tränade inte på något speciellt så med Hanna, bara att hon får gå lite, lite halter och så. Det var mörkt när vi började rida, och vi gjorde lite "lite på hästarna övning" genom att gå en stig genom skogen. Hästarna går nästan den dagligen, så det gick ju jättebra. :) Hon bockade dock några gånger när hon stod still. Vet inte varför riktigt, Prinson var framför och det var dit jag bad henne gå, men det kanske var något läskigt. Det är en sak vi behöver träna på, jag och Hanna, att hon inte ska bocka bara för att hon tycker något är lite jobbigt, inte orkar eller tycker det är meningslöst. 
 
Red med westernsadeln, och ack så bekväm den var, idag med! 
 
Här kommer en redigerad, ovisad bild som är redigerad på http://www.picmonkey.com/ , måste faktiskt tipsa om den sidan, riktigt bra! :D Och en bild på min kompis, Frida. :))
 
Jag förstår om ni äcklas av bilden, det gör jag med, förlåt! :))
 
// Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback