Dålig uppdatering

Just nu är det ganska lite uppdatering på bloggen, i alla fall ifrån Lisa och mig. Det beror mycket på att vi inte gör så mycket med hästarna för tillfället då jag dels inte riktigt orkar, men snart hoppas jag att jag ska må bättre nu när jag ska få hjälp. Och eftersom bloggen huvudsakligen handlar om hästarna så blir det ganska lite uppdatering ifrån vår sida och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva annars. 
 
Så nu vet ni lite närmre varför det inte kommer så mycket här (hehe, tur vi har Emmy som håller bloggen vid liv) och kanske kommer jag igång snart med hästarna och livet och förhoppningsvis också bloggandet... Får se om jag kommer på något annat jag kan skriva om.. Kanske ett litet åsiktsinlägg eller något i den stilen..
 
//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Frida

Fin blogg!

Svar: tack! :)
kallblodsfjollorna.blogg.se

2012-11-08 @ 14:21:04
URL: http://jfponnys.blogg.se
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-11-08 @ 15:21:09
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback