Hur gick detta till då?

Första pilotbilden på Hanna tagen - check! Igår satt jag nämligen på min treåriga donna, för andra gången! (jag har gjort det några gånger förut, men jag räknar detta som andra gången.) Det gick så otroligt bra! Min kompis började med att leda både henne och Prinson en bit, men sedan tog jag över och lät grimmskaftet ligga över halsen på henne medan jag höll i tyglarna.
 
Hon var jättelugn, inte spänd på något sätt utan gick avslappnad och med låg nacke, eller vad man ska säga, haha. :) Det ända som var lite läskigt var de köttätande soptunnerna, haha! ;)
 
Idag har båda hästarna fått en välförtjänt vila, men imorgon kör vi igen! Får ingen hjälp imorgon i stallet, så tror det blir en kort promenad ensam med Hanna där hon får ha sadel på sig och kanske en liten ridtur på Prinson, beroende på om han har lust för det. :)
 
 
// Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback