Promenad och mysterier

Idag har mor min och jag varit ute med Petra och Fiona och promenerat. Vi promenerade längs med sjön vi bor vid, vart riktigt trevligt väder ute och hästarna var glada och pigga. De skötte sig galant och fick stå en stund och äta lite gräs vilket uppskattades enormt då i princip allt gräs är borta i deras hage nu. 
 
På vägen hem blev både mamma och jag väldigt fundersamma dock.. En av våra grannar har tre hästar men vi såg i någon hage något som såg ut som ett stort får eller en liten häst (vi såg deras tre andra hästar några hundra meter bort i en annan hage), när vi gick närmre så försvann den dock, det såg faktiskt ut som om den var lös.... Hm... Är extremt nyfiken i alla fall, det var inte någon annan grannhäst heller för jag har sett alla i deras hagar. Vill verkligen titta på detta stora får eller tottopåll på närmre håll... 
 
//Elin

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback