Roliga planer

Idag kommer min kusin hit, som är 12 år. Jag tänkte att vi tillsammans skulle ta en liten promenad med båda hästarna, så dom får sträcka ut.
 
Imorgon tänkte jag att vi skulle upp till paddocken, min kusin ska få rida Prinson lite. :) Hon väger ju inte lika mycket som mig så därför blir det ju lättare för Prinson, och samtidigt är hon väldigt noggran med hur hon hanterar och rider hästen, stort gilla. 
 
Och idag någon gång, så ska även min kompis komma hit, så ska vi prova en sadel på Hanna. Wiho! Ska bli jätteroligt, speciellt eftersom det är en westernsadel! ;)
 
Ha det bra, nu ska jag mysa lite för mig själv. // Emmy

Kommentera inlägget
Postat av: tavlingsryttarinnor

Hej! Om du gillar hästhoppning så får du gärna kika in på vår blogg =) kram

2012-11-11 @ 20:26:17
URL: http://tavlingsryttarinnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback