5 sanningar

Håhå, känner mig lite duktigt, har gjort klart 3 uppgifter denna helgen och har fortfarande en del att göra idag. ååh, är så sjukt trött på skolan ibland känner jag, jag blir så otroligt stressad av den ..
Men aja vet inte riktigt vad jag ska skriva så tänkte ta å göra:
 
5 sanningar om mig
1. Jag har kroppskomplex
2. Jag sätter för stor press på mig själv
3. Jag är väldigt självkritisk och självdiskriminerande <- bra kombo
4. Katter är det allra bästa som finns, vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan pissarna
5. Jag vill bo i Storbritannien nån gång i mitt liv
 
 
/Lisa

Kommentera inlägget
Postat av: Mamsen

Du är också:
1. Söt
2. Snäll
3. Smart

Svar: kan inte riktigt hålla med.. men tack älskade mor <3
kallblodsfjollorna.blogg.se

2012-10-07 @ 15:16:37
Postat av: annie :3

5 sanningar om dig
1. Du har ett stort hår
2. Du är smart
3. Du har ett fint utseende, vare sig du tror det eller ej.
4. Du har en dåligt humor som på något sätt ändå är bra
5. Du gillar 1D, precis som mig, omg

Svar: hahah omg <3
kallblodsfjollorna.blogg.se

2012-10-09 @ 11:41:07
URL: http://nattstad.se/annieostberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback