Bildlektion - "friendship"

Vi har haft en uppgift i bilden där vi skulle måla av ett porträtt på någon man känner, jag valde att teckna söstra mi i blyerts. Först var jag jättenöjd för jag är ingen höjdare på att måla människor och tycker dessutom inte att det är speciellt kul. Fast det nöjda försvann efter ett tag och nu vill jag bara döda bilden och skämmas sönder, men det går inte för sig för då måste jag ju göra en ny. 
Men jag laddar upp den här i alla fall, det känns lite trögt i och med att jag inte är nöjd, men det är bra träning för mig för för det mesta har jag ingenting att skämmas över direkt....
(snälla, bajsa inte på mig... Det faktum att det är en kass mobilbild förbättrar ju inte direkt saken heller.)
 
//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Mamsen

Fin teckning och fint motiv! :-)

Svar: Tack! Jo, hon är fin hon, det lilla barnet!
kallblodsfjollorna.blogg.se

2012-10-01 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback