Dagen.

Hej på er, en mycket trött Emmy här! 
 
Idag har jag först vart i skolan (såklart) och sedan när jag kom hem gick jag ur för att jogga direkt. Joggade runt 20 minuter, haha, ganska bra för att vara mig! Sedan så tog jag ut Hanna från hagen med rep och repgrimma, och gick till en annan hage där jag tänkte vi skulle gå över lite bommar, göra tryckövningar osv, det skrev jag nog förut va? ^^
 
Jag började med att longera, och det fick jag glatt fortsätta med en halvtimma, förutom att gå över bommarna en gång. Hon var ganska.. jobbig idag, helt enkelt. Halvstegrade, ville sticka och bockade. Men de sista minuterna var hon riktgit underbar, tuggade och funderade på vad jag ville, = big like! Så jag är nöjd ändå, man kan ju inte alltid räkna med att det går bra hela tiden! :)
 
Imorgon tror jag hon får vila, eller så gör vi något lugnt, kanske går en promenade med båda hästarna så hon får komma ut och sträcka på sig men ändå inte behöver anstränga sig psykiskt, eller känna sig obekväm. 
 
Hoppas er dag vart bra, nu ska jag sätta mig och fixa lite NO-plugg! :)
 
//Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback