Dagens pass.

Kan inte säga att jag längtar jättemycket till nästa gång vi tömkör om man säger så, men ibland går det ju helt enkelt mindre bra.
 
Jag började med att hämta Hanna från hagen och hjälp, hon var hur lerig och blöt som helst! Inte överkul, men nu ska jag inte klaga om det, haha! Far min ledde ju i vart fall henne medans jag gick bakom med tömmarna, och så gick vi en liten runda i skogen. Hon var väldigt "på", jag vet inte om hon bara var pigg eller om det var för att hon inte gått där förut. Det var ju lite tråkigt eftersom jag kände att jag fick vara lite "stark" i händerna.
 
Sedan gick vi ut på vägen igen, och vi gick ner för en backe och så skulle hon få trava upp igen. Det började då, hon vände sig och ville vända hem osv, men efter lite jobb gick hon ner, och sedan travade vi upp. Jag skulle göra en volt medans jag väntade på att pappa kom upp, och då ville hon med vända och hålla på.
 
Gjorde två till volter efter det, och det gick bättre och bättre. 
 
Det var såklart tråkigt att det gick dåligt med just tömkörningen, eftersom det gått ganska dåligt förut med den, men alla har vi ju dåliga dagar ibland! :) 
 
Nu sitter jag och planerar och funderar lite, täcken ska hämtas och mat till hästarna ska köpas. Men som tur är har jag tre fina kompisar som jag ska köpa billiga begagnade täcken av, så smidigt, billigt och bra! :D (täckena är till herr Prinson.)
 
Och, nu är det bara imorgon kvar sedan är det höstlov, UNDEBART! Längtar som en tok till alla roligheter, tänkte ta och löshoppa Hanna bland annat! :D
 
Kram på er, nu ska jag faktiskt sova, är jättetrött, men vi hörs imorgon! // Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback