En månad.

Wow, snart är det en hel månad sedan Hanna kom hit igen, och vi skrev på papprerna. En månad! Det har gått väldigt, väldigt snabbt, men samtidigt känns det som hon alltid har vart här hos oss, och det är en bra känsla. 
 
Det går väldigt mycket framåt nu, och allt känns riktigt bra. Jag längtar som tusan tills jag kan rida henne, men jag vill att hon ska bygga muskler innan jag sätter mig på henne, men snart klarar jag inte av att hålla mig längre, haha! 
 
Min lilla prinsessa, jag är trots allt väldigt glad att hon faktiskt är min, och bara min. ♥
 
Såhär såg hon ut 15 Juli 2012. Nu är det åtminstonde lite bättre, haha! Ska försöka fixa nya kroppsbilder. :)
 
// Emmy

Kommentera inlägget
Postat av: Elin Eriksson

Oj! Har det redan gått en månad!! :O fan va tiden går fort!
Va skönt att det känns så bra för dig! Kram!<3

2012-10-26 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback