Gårdagens pass.

Kan ju berätta lite mer om gårdagens pass, eftersom det blev lite slavrigt av mig igår, förlåt för det. :)
 
Vi gick i vilket fall en promenad, jag och min tränare, och Hanna såklart! Det gick väldigt bra, hon pratade på och berättade om olika saker jag kunde göra om Hanna inte ville gå, och på tillbaka vägen om hon var för ivrig, och inte ville lyssna på mig när jag bad henne att stå stilla. Jag lärde mig väldigt mycket bra som det ska bli roligt att träna på! :D 
När vi kom hem igen var det lite tid över, så vi gick igenom lite tryckövningar. Fram, bak, höger, vänster, upp och ner. Hon lyssnade ganska bra, och med lite övning blir det säkert ännu bättre! :)
 
När jag red Prinson började det bli mörkt, och jag var väldigt trött. Han lyssnade dåligt, och ville mest bara hem igen, så jag blev lite besviken, det var inget toppenpass, men det blir nog bättre nästa gång! :)
 
Juste, det var en annan sak med, jag tänkte ta upp. Jag är ju ganska snål på bilder, som ni säkert har sett. Och tyvärr får ni nog räkna med det, jag skriver här mest för min egna skull, för jag sedan ska kunna läsa igenom våran utveckling och så, och om jag inte har tatt några bilder på just den dagen, eller har någon speciell jag vill visa, kommer det nog tyvärr inte komma så mycket bilder. Men ni har ju alla Elins fina bilder! :D
 
Ha det bra hörrni! // Emmy
 
 

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback