Hästmässan 2012, kommer sakna!

Nu är hästmässan 2012 över, och det känns faktiskt lite sorligt. Har haft två helt otroligt UNDERBARA dagar, men mycket skratt, roligheter och kunskap. Träffat, sett och lärt av väldigt många duktiga hästmänniskor, trevliga människor som ler och är jättetrevliga. 
 
Jag känner bara en wow-känsla över allting, det är verkligen så häftigt, och jag trivdes SÅ bra. Jag har bestämt mig nu, på riktigt, från att vela fram och tillbaka, jag vill jobba med hästar. Jag vill vara omgiven av dessa underbara djur, och lika underbara människor, hela tiden helst. Jag vill ha den där känslan i mig hela tiden, som jag hade igår och och i fredags, den var fantastisk. 
 
Såklart köpte jag även lite saker: 
En remont nosgrimma till Hanna.
Stövlar till mig själv. :)
 Och ett sådant sätt i blått + matchande piké. Blev även ett par blå ridstrumper från JH collection och lite annat smått och gått, mängder med papper, som vanligt på mässor? Haha. 
 
Så om ni någon gång har möjlighet att gå på hästmässa, DO IT! Som sagt, det är underbart, och det kan jag säga tusen gånger om känns det som, haha. 
 
Ha det underbart, denna söndag! //Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback