Höst promenad!

Hej på er! Först, förlåt för dålig uppdatering, har varken haft tid eller ork, men ska ta tag i det! Och, för det andra, idag har jag, Prinson, min kompis Elin och Hanna vart ute i skogen på en promenad! Var jättehärligt, speciellt eftersom solen lyser för första gången på något som känns flera dagar..
 
Hanna skötte sig ganska bra, jag tycker att hon "hänger" lite i min arm, men det går nog bort med lite träning. :)
 
Igår blev det lite longering med repgrimma och rep, bara i skritt. Bad henne stanna genom att bara andas djupare och lugnare, samt "knyta" handen som är närmast henne runt repet. Det lyssnade hon toppen på med, och det var jätteroligt. :)
 
Här är lite bilder från idag: 
 
// Emmy

Kommentera inlägget
Postat av: Elin

Så grymt fin! Älskar hennes man! :')

Svar: Jag med! :'D
kallblodsfjollorna.blogg.se

2012-10-06 @ 16:51:44
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback