I skolan, matten avklarad.

Hej! :) 
Nu har jag nyss gjort färdigt matteprovet. Så skönt att få det gjort, och det kändes faktiskt bra.
 
Imorses gjorde jag och Hanna ett litet "framsteg". Hon är ju fruktanssvärt beroende av andra hästar (vilket blir väldigt jobbigt.), men idag ledde jag henne från hagen till stallet (där Prinson stod.) och det gick jättebra, hon var helt lugn och stannade till och med och åt lite gräs. Vädligt härligt att kunna ta det lugnt och avslappnat! :D
 
Vet inte om hon ska få vila idag med eller om jag ska gå med henne. Hon har kommit till ro mer och mer nu, och verkar inte alls tycka det är jobbigt att vara på nytt ställe eller så längre, haha, tre dagar tog det! ;) Får väll se när jag kommer hem om jag orkar, hehe.
 
Blir kanske att hämta ett sådant här fleecetäcke till henne idag med! :D (Bild lånad från dressyrmupparna.)
//Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback