me <3 rubriker

Haha, skulle skriva "hej på er!" men känns som jag alltid gör det, så får väll börja med något annat! ;)
God kväll på er! (x'D) 
 
Idag har jag vart i stan med mor min, fick köpt kornkross, betfor, olja (till Prinson), och morötter till hästarna! Tror det blir jättebra, ska köra med det ett tag nu. :) När jag kom hem så gick jag ut i stallet och fixade hö för kvällen och morgonen, blötte betfor, sopade stallgången, mockade osv. Sedan gick jag in och pluggade som en tok i 1 och en halv timma! Åh vad skönt att ha det gjort..
 
Och nu har jag vart ute i stallet igen. Klippte Hannas svan, den släpade nästan i marken och på så sätt blir det jättelerig i våra hagar, så kapade den 1,5 dm typ. Åh, jag som älskar långa svansar, haha, men det är i stort sett omöjligt att ha! :(
 
Klippte även bakom öronen, där grimman ligger. Det gick jättebra, lilla tösen reagerade knappt, haha. 
Testade för skojs skull ett fleecetäcke på henne med, också delvis för att hon stor och rykte efter jag dratt av allt vatten från henne. Det gick bra det med, hon var lite kritisk med sedan stod hon lugn!
 
Så, det är min dag. Imorgon eller över morgon ska jag börja komma igång och gå promenader och så med henne. :)
 
En gammal bild, på Hanna som två åring. (ca 1,5 år sedan.)
//Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback