NO HORSES TODAY

Jag känner att jag är väldigt påhittig med rubriker jag!
 
Idag har jag ju vart i skolan (nähä?), kom hem kvart i fem och då åt jag och bara var någon timma, sedan gick jag ut till stallet. Har fixat allt hö, kraftfoder till Prinson och flyttat över våra kossor till samma hage som hästarna går i. Gav faktiskt bara Prinson sin mat och klappade lite på dom, sedan gick jag in. Lite elak kände jag mig allt, men dom kan få vila helt från både träning och mig idag, haha.
 
Och det regnar.. Suck, suck, suck! Vad trött jag blir på det! Men imorgon tänker jag fasen ge mig ut och tömköra Hanna en kort tur ändå, även om det så spöregnar! (jag kommer antagligen ändra mig imorgon..)
 
Tyvärr blev denna bilden suddig, men jag tycker att hon var helt fantastisk fin min lilla dam, så ni får den ändå! :) 
 
Två bilder sedan i går, när solen faktiskt sken!
//Emmy
 

Kommentera inlägget
Postat av: Petra

Sista bilden är verkligen jätte fin! Otroligt vacker häst, älskar kallblod :)

Svar: Åh, tack! :D :D
kallblodsfjollorna.blogg.se

2012-10-12 @ 15:47:30
URL: http://hovarotassar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback