Önskelista

Nu kommer det komma upp lite saker som jag vill ha. För det är nog bättre att skriva vill ha än önskar mig, då jag egentligen faktiskt tycker min kära mor och far gett mig alldeles för mycket än jag förtjänar alla gånger. Ett stort tack till dom för att dom ger mig chansen att göra det jag älskar, jag har verkligen tur som har både dom och mina kära hästar!

 Bara älskar fäget på detta schabrak, så snyggt! :D Kanske något till våren? ;)
 och en westernsadel, min dröm typ, hehe. Ska ta och spara mig till en begagnad hade jag tänkt!
 Och det två understa, de har jag verkligen fastnat för. Tycker de är riktigt snygga, och speciellet tillsammans! :D
//Emmy
 

Kommentera inlägget
Postat av: Julia

ååh schabraket längst ner vart grymt snyggt ! <3 :D

Svar: Kan bara hålla med! :D <3
kallblodsfjollorna.blogg.se

2012-10-09 @ 09:52:12
URL: http://teamjh.devote.se
Postat av: annie :3

Det gröna schabraket <3

Svar: Eller hur! :'D
kallblodsfjollorna.blogg.se

2012-10-09 @ 11:33:10
URL: http://nattstad.se/annieostberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback