reflexer, pizza, film, trööött!

Hej på er! Som ni märker på rubriken, så är jag rejält trött, haha, till och med så trött så att min överdrivna rubrik hade kunnat vara på riktigt.
 
Jag sitter i vart fall och kollar lite på reflexer, måste köpa lite mer faktiskt, man kan aldrig ha nog med sådant. Såklart kollar jag på rosa saker, nu när jag har ett sto, hehe. 
Funderar lite på detta, i vart fall allt utom täcket som är lite onödigt då jag redan har ett relfextäcke.
 
Och en brösta har jag ju redan med, och benreflexer. MEN, det är ju faktiskt Prinsons, Hanna behöver ju med! (Okej, det var en väldigt dålig ursäkt att få köpa, eftersom jag har typ dubbelt sätt i benrelfexer.)
 
Okej, nu ska jag skriva om något annat än reflexer. Sitter som sagt och kollar runt lite, väntar på att mamma ska komma hem med pizza till mig, gottgott! HAde även ett jättebra åsiktinlägg jag tänkte skriva här, tror ni inte jag har glömt av vad det var jag skulle skriva om? SUCK.
 
Jaja, ni märker väll om det kommer upp något senare! ;)
 
// Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback