tjotjena, ett teeeest fint

ååååh, uppdaterar så himla dåligt just nu men har lämnat in min dator på lagning, så har inte riktigt "fri" tillgång till dator just nu.. :/
Men ska ändå försöka bättra mig lite!
Och för att göra detta inlägget lite intressantare:
 
Du heter: Lisa Matilda Linnéa Karlsson

Smeknamn: Lisa?? har inget direkt
 
Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen specifik

Beroende av: sociala medier

Vad tror folk om dig? vet inte.. haha .. o.o

Stämmer det? - näe, antagligen inte, jag tror att dem vet faktiskt

Vad får du oftast komplimanger för? Inget specifikt

Hur imponerar man på dig? hmm.. är sig själv typ

Brukar du skratta för dig själv? haha jaaa...

Vad står det i ditt senast inkomna sms? orkar inte kolla, men nått från mamma tror jag

Har du haft sex idag: näe

Hur svarar du i mobilen: hallå?/hola?/hbjndfklmhtFG? <- nått i den stilen

Vem ringde du senast?: mamma eller pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: mamma sa att hon hade slutar typ

Antal timmar sömn inatt: vet inte, sov lite av och an så det är svårt att räkna..

Sov du ensam: yes

Brukar du komma i tid: ja, avskyr att komma sent oftast, alla stirrar på en
Hur känner du dig nu: eeeh... trött eller nått, vill spela skyrim som fan, men har inte min dator..

Vanligaste färg på dina kläder: har ganska mycket färg.. så ja

Vad tycker du om fötter: inget speciellt, det är ganska bra för att de är smala.. och små

Vad saknar du: min dator.. som fan

Hade du en bra kväll igår: igår? var dryg inlåst på mitt rum halvsovandes/sovandes

Favorit dryck på morgonen: vet inte... ibland vill jag inte dricka överhuvud taget
 
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 17:30-05:30 [typ, och ja, jag har räknat in både helger och vardagar]
 
Är du blyg?: väldigt sällan, men lite ibland i seriösa situationer

Sysslar du med någon idrott: rider lol

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tror det

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jadu..... ~inte ha mens~

Är du nöjd med ditt liv? de temps en temps [yeah french, how exotic of me!]

Är du bortskämd: lite kanske

Vad gör du i morgon: eeeh.. vet faktiskt inte riktigt, ska väl rida.. haha känner mig helt lost när jag knappt kan göra skolarbete...

Vad är det värsta du vet?: eeeeh.. vet inte, finns mycket som jag inte tycker om...

Har du bra vänner och äkta vänskap?: jodå

Vad är det finaste du fått?: hest
En speciell dag du minns: när vi hämtade petra/lämnade lukas

Du samlar på: inget .. samlade på stenar när jag var liten.. HAHA liv 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen, vill inte whina, tycker bara att jag e pinsam

När grät du senast: igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka till london och gå på en 1D konsert.. och så skulle jag spara å flytta till storbritannien ett tag

Vill du gifta dig: if i find "mr right" yeah

Vill du ha barn: tror det, lite tidigt att svara på nu dock
Är du musikalisk?: nej, tyvärr inte :((

Vad dricker du helst när du är törstig: cola <3

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: många gånger
Ser du fram emot någonting just nu? onsdag, för då får jag förhoppningsvis tillbaka min dator :o

Sköter du skolan? så gott jag kan
Vad hade du för betyg förra terminen? har ju inte bara ett betyg?

Vad är det bästa du fått på ett prov? A

Vilket ämne var det? Svenska
Har du fått ig på ett prov? nej, skulle seriöst bryta ihop om jag fick det

Anser du dig vara intelligent? nej inte nånstans

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? vet inte

Vilken va den värsta tiden då? vet inte

Har du haft sömnproblem? har det typ..

Vad gör du när du mår dåligt? klankar ner på mig själv, gråter, försöker sova
 
[å självklart så ska ni få en "charmig" bild]
/Lisa

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback