Två hallar.

Hej på er, detta får gå snabbt, har en del saker att göra innan jag ska iväg igen! 
 
Idag så har jag fixat en till lösdriftshall! Imorgon ska vi dela upp Hanna, Prinson och våra två kor, så Prinson går med en och Hanna med en. Detta är för att våran kalv inte ska dia sin mamma, så då får dom vara delade med varsin häst, vilket också är jättebra för Hanna, då hon är så beroende av Prinson. Såklart kan dom fortfarande se varandra och pussa på varandra över staketet. ;)
Tror det kommer bli jättebra!
 
Sedan har jag även vart i stan idag, blev att jag köpte hästgodis, present till min bror som fyller år imorgon, en film och sedan en bok, av Lisbeth Johnson. (natural horsemanship) Något hon skrev var "Horsemanship är inget man stänger av och på, det finns med där hela tiden." Vilket jag tycker var väldigt bra och sant. Kanske värt att tänka på? :)
 
Ikväll blir det mys med kompisar, för att imorgon gå upp tidigt och hänga i skogen och jaga älg, mohahaha. 
 
Jag hann ärligt talat inte med att motionera Hanna idag, utan det blev mycket mys i hagen istället, och lite miljöträning med boll och fyrhjuling bland annat.
 
 
//Emmy
 
 

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback