Underbar dag.

Hej på er! Idag har det vart riktigt fint väder, ganska kallt men solen har lyst, så skönt! Tänkte jag skulle skriva om dagens träningar med hästarna. :)
Hanna: Hanna fick väll tre olika träningar idag, kan man väll säga, haha. Först, så gick jag och min kompis Elin, men Prinson i skogen, då fick hon träna på att vara ensam. Det gick väll bra, inga staket söndriga i vart fall. ;) Hon gnäggade och skrek ju en del, men tyckte ändå hon var jätteduktig! :) 
Sedan skulle vi leda hästarna till en annan hage, då satt jag faktiskt på henne barbacka när pappa ledde henne! :) Det gick jättejättebra, hon verkade inte alls tycka det var konstigt. :)
Och sedan gick jag en promenad med Prinson på eftermiddagen igen, då fick hon med vara ensam, det gick bra det med. :)
Prinson: På förmiddagen red jag lite på han, barbacka och med hackamoret + westerntyglar. Han var så duktig så, som vanligt! Och nu på eftermiddagen gick jag bara en kort promenad i skogen, ville ha lite tid ensam med min Prins. ♥
 
Detta får bli ett inlägg utan bilder, då min dator inte vill fungera som den ska, suck.. 
 
Ha det bäst! // Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback