Veckoplanering.

Gud vad meningslöst att jag ens skriver sådana här, jag brukar ändå vara väldigt dålig på att följa dom, men jag tycker det är så roligt att planera, så gör det ändå, hehe. ^^
 
Måndag: Gå till ängen en bit från vårt hus, leda henne över lite upphöjda bommar i skritt och trav. Göra lite ledövningar och tryckövningar.
Tisdag: Vila.
Onsdag: Tömkörning!
Torsdag: Beror lite på vad jag hinner, men kanske en promenad med mycket trav i.
Fredag, Lördag, Söndag: Vet inte riktigt vad jag gör då, har ju all tid i världen (i vart fall lördag och söndag.) så bestämmer det då. :)
 
Veckan som varits botten: Att hon har stått ganska mycket, pga av att jag har känt mig nere. 
Veckan som varits toppen: Att det har gått så mycket framåt, och gör det hela tiden! Det känns jätteroligt att jag kan gå mer och mer ensam med henne nu. Idag mötte vi tre bilar och hon gjorde ingenting alls, blev inte rädd eller någonting! :D
 
Bild från idag!
//Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback