Veckoplanering + Utvärdering

Måndag: Tömkörning med någon som leder samtidigt.
Tisdag: Kort promenad.
Onsdag: Horsemanship lektion, wiho!
Torsdag: Vila
Fredag: Eventuellt vila, eller tömkörning.
Lördag & Söndag: Inget planerat. :)
Så ser veckoschemat ut, sedan beror det lite på läxor & prov i skolan och vad vi orkar, + vädret. Brukar ni bry er om vädret eller kör ni på ändå? Haha, om det är spöregn och iskallt kan jag ju avslöja att jag inte är jättepigg på att gå ut..
 
Idag så gick jag i vart fall en promenad med hann och longerade lite i rep och repgrimma. Var ensam med henne (varken Prinson eller någon människa med.) och det gick riktigt bra! Hon skötte sig hur bra som helst och visade till och med lite framåtbjudning på väg bort från stallet. Duktig tjej! :D
 
Nu ska jag mest ligga och slappa och vila, är hur trött som helst!
 
Ha det bra! //Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback