Wannabe Emmys rubrik - Höstpromenad

Är härligt trött i kroppen nu efter en och en halv timmas promenad i skogen i lera, vatten och halvsvår terräng. Känns bra att hästarna fått komma ut i skogen, de tycker det är så härligt så! Dessutom upptäckte vi nu att det inte var så farligt lerigt som jag befarat så det borde gå att rida där. Framförallt i och med att våra hästar är barfota vilket gör att de känner underlaget och går bättre och trampar upp mindre då hästskor skär igenom marken mycket tidigare än vad en platt hov gör.
Just nu känns det som att det kryper älglöss överallt på mig.. Fyfan, så jävla vidriga är de.. Hade en i håret förut... Bortsett ifrån promenaden så tog mamma några bilder på Fånisen och mig. En liten bildidé som jag haft ett tag nu och velat genomföra innan alla löv faller av. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig så jag ska nog göra något nytt försök snart... Här kommer de som blev minst dåliga i alla fall.           Idén var att gå med armen över ryggen på henne för att få ett "vänskaps"intryck. Men Fiona gillar gräs mer än hon gillar mig så det blev lite svårt, därav att min högra axel är framskuten. Men men, bildkvalitén i sig blev bra, nu vet jag i alla fall vad jag ska bättra om jag provar igen. Egentligen borda jag ha gått på hennes vänstra sida här t ex i och med mammas vinkel. 
Fiona eta mat. 
Söt är hon ju i alla fall.
Finaste mor med finaste pållarna. 
 
//Elin
 
 
 

Kommentera inlägget
Postat av: Emmy :)

*nejdå, det känns inte lite halvknep att kommentera på sin egna blogg ;)*

grymt härligt bilder måste jag säga! :D

Svar: *haha, eller hur! x'D*
Åååh, tack! :'D
kallblodsfjollorna.blogg.se

2012-10-06 @ 17:19:25
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback