Mina fendrar

Idag har vi hämtat hem westernstiglädren och stigbyglarna, tog en stund för mig att få dem på plats men de sitter finfint och passar mina ben alldeles utmärkt! Känns härligt att ha fått tag i några nu och längtar tills jag får rida i en komplett sadel. 
Det blev ingen ridning idag för det regnar en massa och jag har varit helt nedkyld hela dagen så det lockade liksom inte riktigt... Men hästarna ska få sova inne inatt i och med regnet så att de kan sova på torrt underlag och få sin djupsömn. Då ska jag prova att lägga på sadeln med fendrarna och sitta lite i den, känna läget liksom. Tror nog jag är så busig att jag tar en bild på den nu när den är hel och tjusig också. Så vi får se om det kommer upp en bild här på bloggen om någon timma. ;)
Så här ser den ut utan lädren. Har tillfälligt använt mig utav mina vanliga, engelska stigläder. 
 
//Elin

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback