Missed me?

Håhå, känns faktiskt kul att börja blogga lite igen! 
kommer inte ens ihåg vad jag skrev om petra sist, haha??
 
Men saker och ting känns i alla fall riktigt bra med henne, hon har förändrats otroligt mycket sen vi köpte henne, hon har blivit mycket lugnare och tar lite mer tid på sig. Hon e dock fortfarande ganska stresskänslig tyvärr, men det är något som vi jobbar på väldigt mycket och det går i alla fall åt rätt håll! 
Precis som Elin så har jag också jobbat en del med longeringen, i början var nog både hon och jag lite uppjagade, jag visste inte vad jag skulle göra och hon var van vid att bli jagad runt på en volt. Men med lite hjälp av min kära syster (som för övrigt är väldigt snäll och hjälper mig alltid när jag ber om det) så har jag börjat "få in det" och petra förstår att det inte är en jakt.  
 
hmm.. vet inte vad jag mer ska skriva, men för ett par veckor sen så gjorde jag ett arbete i musiken (som jag fick A på, skryt skryt!) tänkte ta å slänga upp den här i fall någon är intresserad! 
 
Blir ingen ridning idag, så nu ska jag ta å sätta mig ner med gitarren å plinka lite! au revoir!
/Lisa

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback