Whoopa.

Bara för att jag gillar att skriva whoopa får det vara rubriken, okok? Nämen, haha, kom inte på något bättre.
 
Idag kommer min prinsessa. Känns helt sjukt! Jag som har läst bloggar och dayviews där folk har haft 2 eller fler hästar, och tänkt att det kommer jag antagligen inte ha på många många många år, men nu står jag här, snart ägare till två helt underbara hästar. Det känns... Obeskrivligt, och jag är så glad! :D
 
Min kompis kommer sedan, så då tar vi nog in hästarna och pillar med dom. Längtar tills jag får krama om min lilla guling igen!
 
Det känns även jätteroligt att jag har fått så bra kritik om henne, och att folk säger att hon verkligen kommer kunna bli en fin och bra häst, så nu är det väll bara mig det hänger på! ;)
 
 
Jag är så otroligt glad att jag har MINA hästar. Dom gör mig så glad, och jag kan verkligen inte få bort leendet från mina läppar. Inte för att jag försöker heller, det är jätteskönt att det är där! :D Ha en underbar dag, bilder kommer senare! 
 
//Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback