Göteborg Horse Show

Hej på er!
 
När Elin början skriva här igen gör jag det inte, haha, är inte det typiskt? Men har vart mycket nu ett tag, mycket roligt! I fredags var det Göteborg Horse Show och resten av helgen har tillbringats i stallet, både hos min kompis och här hemma.
 
Här är lite av sakerna jag köpte:
 
En snygg blå repgrimma från Stall Sonakull. Tror jag gav runt 200 för den. 
HV-polo schabrak, 300 kr. Helt onödigt egentligen, men har länge velat ha ett så unnade mig det! Hanna passar dessutom riktigt bra i brunt!
Bruna matchande lindor från PS of Sweden/DM, 100 kr. Ett måste eftersom det machar schabraket, right? ;)
Ett dösnyggt pannband från TEW, 300 kr. Glimmar jättemycket i solen och är snyggt, samtidigt som det inte blir för mycket.
Hela outfiten som jag tänkt den. :)
 
Köpte även lite annat, gelpadd, termometer, rosetter osv, men det känns inte så meningsfullt att lägga ut bild på. ;)
 
Här är även lite bilder från hoppningen (Jag vet att bilderna inte alls är bra, de är tagna med en vanlig ganska dålig kompaktkamera, får jag väll skylla på, haha!):
 
Några hästar reds faktiskt med hack med, vilket gjorde mig glad såklart! Dock hade de en till nosgrimma spänd strax under hacket.
 
Haha, känner att detta inlägg blev väldigt rörigt, men men!
 
// Emmy
 

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback