Maybe I´m back

Jag knåpar lite på att börja blogga igen, vi får se hur det blir med det. Och jag kan också meddela att jag funderar på att börja sälja digitalt målade bilder. Priser och liknande kommer väl upp så småningom när det är bestämt, så om någon är intresserad så får ni hålla ögonen öppna! 
 
För övrigt så har vi kommit igång och lyckats trickträna pållarna nu den senaste tiden. Fiona kan numera "vinka", "puss", "Skaka på huvudet" och "le".
 
Bara för att jag kan laddar jag upp en bild på en akrylmålning av en Duvhök här: 
 
//Elin

Kommentera inlägget
Postat av: Emmy Andersson

ÅHHHHH, nu blir Ämmy glaaad! vore jätteroligt om ni båda började blogga igen! :D

2013-04-19 @ 08:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback