sadel påväg!

Har inte skrivit något om det här (har ju knappt skrivit här över huvud taget.) men jag har befunnit mig i sadelljungeln! Haha! Nej men, jag förstår verkligen nu att det är jobbigt att skaffa sadel, speciellt om man har en megabred häst, och dessutom unghäst.
 
Men nu har jag i vilket fall som helst bestämt mig och sadeln nedan är beställd från naturhunden/hästen. Finns mycket om att bomlösa ger felaktigt tryck osv, men nu får det bli denna, då jag tror det kommer vara enklast när hon breddar på sig lite mer, bygger muskler osv. Sadeln finns att beställa här: http://naturhunden.se/visa_produkt.asp?t=Boml%F6s+sadel+i+mocka+2a+sortering&id=474&lang=sv
// Emmy

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback