Hjälm-hjälp

Fyndig rubrik va? Ibland får jag sjutton imig till det, hehe. ;) Sitter och kollar runt lite på hjälmar, då jag behöver en ny. Vad har ni för hjälmar, och vad tipsar ni om? Gärna någon som inte är allt för dyr, då jag inte har så mycket pengar för tillfället, hehe.
 
Kollat på bland annat denna från hööks:
Den kostar 399 kr och jag tyckte faktiskt den var ganska "okej-snygg". Sedan spelar det i och för sig inte så stor roll om den är snygg eller inte, då jag huvudsakligen bara ska ha den hemma. :)
 
Kollade även på denna, också från hööks:
Den går att reglera i storleken vilket är toppen, den har ventilation och verkade helt enkelt bra! 679 kr.
 
Min drömhjäl  är dock denna från Lami-cell:
Jag vet inte riktigt varför jag fastnat för denna då jag gärna vill vara stilren av mig och tycker denna egentligen är lite mycket, men ja, den är snygg. 1495 kr kostar den.
 
Det är verkligen svårt det där med hjälmar! Men nu har jag haft en hjälm som är lite för liten i snart ett år, vilket resulterar i röd panna och huvudvärk, och det hör ni ju själva hur det låter, inget bra alls. Jaja, ska snart till Gekås (Ullared) så får väll prova och se om det finns någon bra där, och sedan får jag väll dra mig till hööks och prova lite hjälmar där. :)
 
Kom gärna med tips, uppskattas!
 
// Emmy

Kommentera inlägget
Postat av: Jörgen

Hejsan

Hjälmen för 679 har jag och är väldigt nöjd med den.

Mvh//Jörgen (Elins pappa)

2013-05-03 @ 11:58:25
Postat av: Kim

Jag har en charles owen wellington, tyvärr fett dyr men jag älskar den och jag har haft den i typ 3 år utan en enda skråma!

2013-08-17 @ 00:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback