Lucero

Nu har jag börjat rida en till häst som ni kommer få följa lite här, Lucero. Han ägs av min granne, och jag hjälper henne att rida han. Hur länge och hur många dagar i veckan vet jag inte riktigt, det kommer nog bli lite olika men jag hoppas jag får fortsätta rida han för han är verkligen en härlig häst! :)
Han är en andalusier född 2006 på 163 i Mkh. Jag har ridit han tre gånger och redan känns det som min ridning är ordentligt "uppsmörjad"! Det blir ju lite svårt att fokusera så mycket på hur man själv rider när man rider in en unghäst. 
Här är lite bilder på han och mig från igår:
Visst är han läcker? Åhh, är så glad att jag får rida han! :D
 
// Emmy

Kommentera inlägget
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Vilken snygging!

2013-10-03 @ 09:17:43
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback