Jao

Första gången på ca ett år som jag tog en spruta i magen och alldeles precis även en i låret, annars har jag haft min insuflon och nu insulinpumpen. Men pumpajäveln slutade att funka efter badhuset, den ska vara vattentät och jag har badat med den förut mycket längre utan problem. Men nu läckte det in i batteriet, utrymmet där insulinampullen ligger och innanför displayen..
Imorgon så ska jag hämta en pump som jag får låna över helgen och så får dom kolla på min på måndag eller nåt. Men idag får jag klara mig med hederliga sprutor i mage respektive lår. Lite ringrostig och skakis blev jag, men känns gott för självförtroendet nu. Plus att den spärren jag hade för ett år sedan att dra undan ifall det stack till har försvunnit till stor del, göttans!

Både Lisa och jag uppdaterar väl lite segt nu, men det kommer när det kommer. Uppdaterar när jag känner för det helt enkelt. Imorgon ska vi förmodligen också greja lite med pållarna i hagen. Så det kommer kanske lite om det och har man riktig tur kanske det till och med kan fotas lite om kameran inte rövar sönder osv osv.. Behöver en ny innan jag dödar någon..

Kommentera inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback